svētdiena, 2012. gada 19. februāris

Cik daudz naudas man prasīt par fotografēšanu?

Piezīme: Šis raksts ir domāts tikai fotografēšanas profesionāļiem. Ja Tu neprasi naudu par fotografēšanu un arī nedomā nekad to darīt, tad vari tālāk nelasīt. Tā būs tikai laika tērēšana. Raksts domātsstrādājošiem profesionāļiem, un šie ir profesijas biznesa noslēpumi.
Šis raksts ir obligāta lasāmviela cilvēkiem, kuri taisās nopietni,profesionāli nodarboties ar patstāvīgu foto biznesu.


Viens no visbiežāk uzdotajiem jautājumiem foto amatieru un jauno profesionāļu vidū ir par to, cik daudz naudas prasīt par saviem pakalpojumiem.
Foto industrijā nav tāda viena izcenojuma par fotografēšanu, katrs fotogrāfs aprēķina savas cenas citādāk.
Pati svarīgākā lieta, lai zinātu cik daudz naudas ir jāprasa par fotografēšanu, vispirms ir jāzina, cik daudz naudas tiek iztērēts par 1 dienu pavadītu biznesā vai uz konkrētu projektu. Tātad ir jāzina savi izdevumi.
Ir pavisam divu veidu izdevumi - fiksētie un tekošie. Fiksētais izdevums ir, piemēram, maksa par pieslēgtu internetu Tavai fotostudijai. Šādi izdevumi parasti ir gandrīz nemainīgi un, neatkarīgi no tā, vai kaut ko darīsi vai ne, tāpat mēneša beigās saņemsi rēķinu.
Tekošie izdevumi ir tie, kuri rodas, ja Tu sāc kaut ko fotografēt, piem., ceļa izdevumi.

Katram strādājošam fotogrāfam ir jāzina savi izdevumi. Lielākā kļūda, ko jaunie fotogrāfi parasti pieļauj, ir tā, ka nezina cik naudas viņiem iziet uz konkrētas fotosesijas veidošanu un paprasa par mazu honorāru par savu darbu. It kā šķiet, ka nopelnīta laba naudiņa, bet īsti nevar
saprast, kur visa nauda paliek. Parasti šādā situācijā tiek vainota krīze Latvijā...
Ieņēmumiem ir jābūt lielākiem par izdevumiem (Ieņēmumi - izdevumi = peļņa).

Populārākie izdevumi, kuri var rasties fotografējot:
Fotostudijas īre (telpu noma, ja ir sava studija);
Komunālie izdevumi (ekspluatācijas izdevumi, ūdens, elektroenerģija, gāze, atkritumu izvešana, apdrošināšana, apsardze, internets, telefons u.c.);
Nodokļi (aprēķinās atkarībā no uzņēmējdarbības veida);
Grāmatvedība;
Datorprogrammas (Photoshop, Lightroom, failem.lv abonements u.c.);
Tehnika (Fototehnika, apgaismojums, foni, statīvi, datori un biroja tehnika);
Ceļa izdevumi (sabiedriskais transports, auto, degviela, riepas, ceļa nodokļi u.c.);
Kancelejas preces (baterijas, diski, papīrs, fotopapīrs, tinte, kārtridži, skočs, rakstāmlietas u.c.);
Fotofilmas (attīstīšana, skanēšana, printēšana, polaroīdi u.c.);
Mēbeles (biroja mēbeles un fotostudijas rekvizīti);
Remontdarbi (kosmētiskie vai fotostudijas pārbūve);
Darbinieku algas (asistenti, vizāžisti, frizieri, stilisti, u.c.);
Izglītība (foto žurnālu abonementi, izstāžu apmeklējumi, meistarklases, grāmatas u.c.);
Reklāma (reklāmas kampaņas, reklāmas producēšana, akcijas, sludinājumi u.c.).

Šie ir tikai daži populārākie izdevumi, ar ko saskaras profesionāli fotogrāfi, katrs strādā pēc savām metodēm un, līdz ar to, ne visiem ir vieni un tie paši izdevumi.
Kad Tu esi saskaitījis savus ikmēneša izdevumus, tad šī ir summa, ko Tev ir nepieciešams nopelnīt, tikai lai būtu pa nullēm. Šajā punktā Tu vēl neesi nopelnījis savu algu! Tev nav, ko ēst, uzturēt ģimeni un vest bērnus uz skolu. Jā, Tev ir arī jāieskaita sava alga un jāmaksā pašam sev alga, it kā Tu būtu sava uzņēmuma darbinieks (pat, ja esi viens pats).
Kā arī Tev ir jāierēķina, cik vispār dienas mēnesī Tu vari pastrādāt un kad ir brīvdienas. Brīvdienās Tev nav nekādu ienākumu, lai gan fiksētie izdevumi skaitās.
Pēc šāda aprēķina Tu vari aprēķināt, cik daudz naudas Tev katru dienu ir jānopelna, lai tik būtu biznesā, un cik daudz Tev pašam būtu vajadzīgs, lai izdzīvotu. Būsim reālistiski par savu paša atalgojumu labi? :)
Savi ikdienas izdevumi ir obligāti jāzina. Tikai tā Tu vari saprast, vai Tu pelni, strādā ar mīnusiem vai esi pa nullēm.
Lielākā kļūda fotogrāfiem ir ar savu privāto algu aizlāpīt sava foto biznesa budžeta caurumus. Kā arī obligāti ir jāskaita līdzi savas finanses pat tad, ja strādā ar zaudējumiem, un īpaši, ja ar lieliem zaudējumiem. Parasti fotogrāfi ir ļoti jūtīgi cilvēki un finanses, kas iet mīnusā, ir sāpīgā tēma, par ko negribas vispār runāt. Tas ir ļoti nepareizi, un ir jāzina diezgan precīzi savi skaitļi. Šāds scenārijs ir tik dziļāk purvā un nav ko cerēt uz kādu labu klientu vai pat brīnumu.

Reālas dzīves situācija #1:
Fotogrāfs, kuram ir tikai fotoaparāts, ir sarunājis ģimenes fotosesiju
fotostudijā un vienojies, ka klients saņems labākās fotogrāfijas

apstrādātas ar photoshop un ierakstītas CD. Kā arī dažas labākās
fotogrāfijas būs izprintētas.
Fotogrāfs pats nedzīvo Rīgā, bet īrēs fotostudiju uz 2h. Fotogrāfijas
viņš pats apstrādās uz mājas datora. Fotogrāfijas izprintēs vietējā
fotosalonā, kas atrodas pie mājām.

Fotogrāfa tekošās izmaksas ir sekojošas: Ceļa izdevumi + fotostudijas
īres cena + CD + printēšana.

Fotogrāfa patērētais laiks ir: 1h ceļā uz fotostudiju + 2h fotostudijā
fotografējot + 1h mājupceļš + 1h bilžu atlase + 2h foto apstrāde + 1h
printēšana... kopā patērētas = 8h darba.
8h ir viena pieklājīga darba diena(vienalga, vai to visu dara vienā
dienā vai dala pa daļām).
FORMULA: Obligātais dienas minimums, kurš jānopelna + sava alga +

printēšana un ceļa izdevumi + studijas īre = fotogrāfa honorārs par
šo projektu.
Piem. (Dienas minimums & alga 15Ls) + (studijas īre 10Ls) + (ceļš 2Ls)
+ (CD 1Ls) + (printēšana 3Ls) = 31 Ls Šī ir minimālā summa, kas ir
fotogrāfam jāprasa par šādu fotosesiju. Dienas minimums bija aptuveni

aprēķināts no tā, ka fotogrāfs pats strādā no savām mājām brīvā laikā,
maksā nodokļus un viņa īpašumā ir vienkāršākā spoguļkamera ar kit
objektīvu.


Reālās dzīves situācija #2:
Meitene griežas pie profesionāla fotogrāfa ar lūgumu uztaisīt viņai
skaistu portfolio tipa bildes, ko iesniegt modeļu aģentūrā vai iesūtīt
uz castingu skaistuma konkursā. Kā nosacījumu viņa min, ka
fotogrāfijām ir jābūt skaistā interjerā (senlaicīgā stilā) un ka

fotogrāfijām ir jābūt apstrādātām ar datoru, kā arī printētām A4
formāta mapītē.
Fotogrāfam, lai šādu fotosesiju izpildītu, ir nepieciešams: Fototehnika,
gaismas, senlaicīgs interjers un transports. Par fotosesijas vietu
vienojas kā senlaicīgu muižu ārpus Rīgas, kur iespējams noīrēt kādu

zāli vai numuriņu. Fotogrāfam izdodas nokaulēt muižas izmantošanas
nosacījumus ar īpašniekiem par 50LVL uz aptuveni pus dienu bildēšanas
laika.

Patērētais laiks: 1h ceļā + 2h make-up un frizūra + 3h bildēšana + 1h

atpakaļceļā + 1h bilžu atlase + 10h bilžu apstrāde + 1h portfolio
printēšana = 19h darba; KOPĀ = 2,5 dienas darba pie projekta.

piem. (2,5 x Dienas minimums & alga 40LVL) + (muiža 50LVL) + (Ceļš
10LVL) + (Gaismas 25LVL) + (Make-up 15LVL) + (frizieris 10LVL) = 210
LVL.

Reāla dzīves situācija #3: Kāzas
Pie fotogrāfa griežas iemīlējies saderināto pāris un vēlas, lai šis

fotogrāfs iemūžinātu viņus un visus viesus izvēlētajā kāzu dienā.
Pirms kāzu tikšanās reizē tiek norunātas visas kāzu detaļas: kāzas

nebūs Rīgā un kāzu diena būs aptuveni 14h(sākot ar līgavas ģērbšanu un
beidzot ar mičošanu). Kā rezultātā fotogrāfs apstrādās labākās

bildes, ierakstīs tās diskā, izveidos kāzu albūmiņu un vēl dažas
lielāka formāta izdrukas.
Fotogrāfam ir nepieciešams: Sava fototehnika + fototehnika, ko viņš
īrē + papildus asistents, kurš bildēs gredzenus un citas detaļas +
transports + līdzpaņemts ēdiens.


Patērētais laiks: 1h ceļā uz līgavas māju + 14h kāzu ceremonijas
iemūžināšana + 1h atpakaļceļā + 100h pēcapstrāde un albūmu veidošana =
116h darba uz vienām kāzām = 14,5 dienas
piem. ( 14,5 x dienas minimums 40LVL) + (10LVL papildus tehnikas īre)
+ (50LVL asistents) + (20 LVL transports) +( 5Ls MCdonaldā) + (10Ls
fotoalbums) + (20Ls printēšana)= 580Ls + 10 + 50 + 20 + 5 +10 +20 = 695LVL par
projektu.

19 comments:

  1. Paldies, tiešām noderīgs raksts :) tavs domāšanas veids par ienākumiem ir realistisks.

    AtbildētDzēst
  2. Nu nezinu, par kāzām 700lati? Reti kurš atļausies šādu summu atstāt par fotogrāfijām.
    Tikai tiešām atpazīstami un pieredzējuši fotogrāfi, pēc kuriem ir liels pieprasījums, varētu prasīt šādu maksu.

    Kautgan, ja ir pieprasījums, tad ir arī piedāvājums :)

    AtbildētDzēst
  3. Par kāzām var droši prasīt tādu summu. Darbojos šajā nozare un no pieredzes varu pateikt, ka par kvalitatīvām fotogrāfijām cilvēki ir gatavi maksāt arī vairāk.

    AtbildētDzēst
  4. Uzmanibu !!

    Tas ir Aso ietaupijums un aizdevumu kreditešanas uznemums. ja jums ir nepieciešams kredits, lai personigo biznesu, vai jums ir nepieciešams kredits, lai nodzestu visu savu rekinu, ludzu sazinieties ar musu musu šeit e-pastu: lai iegutu vairak informacijas. Jusu informacijai, musu uznemums izsniedz aizdevumu 5% procentu likmi, ja Jums ir interese laipni noklut atpakal pie mums nekavejoties, lai sanemtu darits ar savu kredita parvedums apstiprinajuma dokuments ok.

    Sazinaties e-pasts: (finance_institute2015@outlook.com)

    Nevilcinieties piemerot.

    AIZDEVUMA AIZDEVUMU PLC

    AtbildētDzēst
  5. Sveiki,
      Esmu Henrietta Fernando kundze privāts aizdevumu aizdevējs, kas dod dzīves laikā alternatīvās aizdevumus. Jums ir nepieciešams steidzami aizdevumu, lai notīrītu savu parādu vai jums ir nepieciešama kapitāla aizdevumu, lai uzlabotu savu biznesu? Vai jums ir pagriezts pa bankām un citām finanšu iestādēm? Jums ir nepieciešams konsolidācijas vai hipotekāro kredītu? Redzēt ne tālāk, jo mēs esam šeit, lai visiem jūsu finanšu problēmas.Mēs aizņemties līdzekļus, lai cilvēkiem, kam nepieciešama finansiāla palīdzība, kas ir slikta kredītu vai nepieciešama nauda, lai samaksāt rēķinus, ieguldīt biznesā ar likmi 2%. Es vēlos izmantot šo mediju, lai informētu plašu sabiedrību, ka mēs piedāvājam uzticamu palīdzību un saņēmēju, un būs gatava piedāvāt jums aizdevumu.

    Rakstiet mums uz: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

    AtbildētDzēst
  6. VĒL VĒRTU APLIECINĀT kundzi Julie Jones kundzei par patiesu palīdzību man ar aizdevumu 364 250 $, kad man bija aplaupīti 970 AR ŠO PĒDĒJO DIENU INTERNETA FAKE aizdevumu aizdevējiem, dzīve bija tik pilna ar izaicinājumiem, ciktāl es domāju, ka es nekad nevarētu saņemt aizdevumu no jebkura aizdevēja aizdevējs līdz vienam rītam es redzēju liecību par sievieti, kas viņas aizdevumā ir nopelnījusi no jasmīna jaunieša 6 840 dolāriem, un tāpēc, ka esmu pieteikusi aizdevumu, un šodien esmu tik priecīgs, ka esmu labākā dzīvē ar saviem bērniem, māsas Džūlija Jones patiešām ir tāda veida, kā es varētu saņemt aizdevumu ar zemu stresu no šī aizdevuma uzņēmuma, un, ja jums ir nepieciešams steidzams aizdevums, lai uzsāktu uzņēmējdarbību, samaksātu rēķinu vai konsolidētu savus parādus vai personīgai lietošanai. pieteikties aizdevuma saņemšanai no (juliejonesloancompany@yahoo.com).

    AtbildētDzēst
  7. Sveiki, es esmu āķi, kas šobrīd dzīvo Dubajā. Es esmu atraitne ar četriem bērniem, un man bija iestrēdzis finansiālais stāvoklis 20145. gada maijā, un man vajadzēja refinansēt un maksāt rēķinus. Es mēģināju meklēt aizdevumus no dažādām aizdevumu firmām, gan privātām, gan korporatīvām, bet nekad neesmu veiksmīgs, un lielākā daļa banku samazināja manu kredītu. Bet, tā kā Dievam tas būtu, es iepazīstināju ar Dieva sievieti ar privātā aizdevuma aizdevēju, kurš devis manu aizdevumu 850 000 ASV dolāru apmērā, un šodien esmu uzņēmuma īpašnieks, un mani bērni šobrīd labi darbojas, ja jums ir jāsazinās ar jebkuru uzņēmumu lūdzu, sazinieties ar Julie Jones kundzi pa e-pastu @ (juliejonesloancompany@yahoo.com). Piezīme: Šī lapa ir tulkoja mašīntulkošanas programmatūru, klikšķiniet šeit, lai iegūtu angļu valodas versiju. viņa nezina, ka es to daru, bet tagad esmu tik laimīga, ka es nolēmu ļaut cilvēkiem vairāk uzzināt par viņu un arī es vēlos, lai Dievs viņu svētī vairāk. Jūs varat sazināties ar viņu pa viņu pa pastu. juliejonesloancompany@yahoo.com vai caur whatsAPP (+234 808 604 3817)

    AtbildētDzēst
  8. Sveiki,
       Vai esat ieinteresēts saņemt aizdevumu? Mēs piedāvājam aizdevumus, sākot no personīgiem līdz rūpnieciskiem aizdevumiem, ieinteresētajām personām un uzņēmumiem, kuri meklē finansiālu palīdzību vai izaugsmi. Mūsu klientiem piedāvājam lielu un mazu aizdevumu summu. Mēs piedāvājam arī ilgtermiņa un īstermiņa aizdevumu ar uzticamu garantiju. Mūsu kredīta procentu likmes ir ļoti zemas un pieejamas ar apgrozāmu ilgumu. Mēs piedāvājam mūsu aizdevumus saviem klientiem USD ($), GBP (?) Vai Euro (?) Un šādās kategorijās.
    Auto aizdevumi
    Hipotekārie aizdevumi
    Biznesa aizdevumi
    Personas aizdevumi
    Nekustamā īpašuma aizdevums.
    Es gaidu jūsu atbildi šodien. Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, sazinieties ar: collinsmark640@gmail.com

    AtbildētDzēst
  9. Sveiki
    Tas ir informēt sabiedrību par to, ka Romas katoļu kristiešu organizācija ir atklājusi finansiālu iespēju palīdzēt palīdzības cilvēkiem, piemēram, finansiālajai palīdzībai. Tātad, ja jums ir finansiālas grūtības vai jums ir kāda finansiāla problēma, un jums ir nepieciešami līdzekļi, lai sāktu savu biznesu, vai arī jums ir jāmaksā rēķini ar jūsu izvēlēto ilgtermiņa un īstermiņa ilgumu, ar zemu procentu likmi 2% par katru atlīdzību privātpersonām un uzņēmumiem. Lūdzu sazinieties ar mums šodien pa e-pastu Adrese: (romancatholic19@gmail.com) Bībele saka (Lk. 11:10) Par visiem, kas lūdz saņemt; kas meklē meklēt; un tam, kas klauvē, durvis tiks atvērtas. Tāpēc neaizmirstiet šo iespēju, jo Jēzus ir tas pats vakar, šodien un uz visiem laikiem. Lūdzu, tas ir nopietni domājošiem, un Dievs baidās no cilvēkiem. Saņemiet mūsu patieso sveicienu no Romas katoļu kristiešu organizācijas. Sazinieties ar mums šodien ar šo e-pastu: (romancatholic19@gmail.com)

    AtbildētDzēst
  10. Sveiki
    Tas ir informēt sabiedrību par to, ka Natwest aizdevumu kompānija ir atvērusi finansiālu iespēju, lai palīdzētu palīdzības cilvēkiem, piemēram, finansiālajai palīdzībai. Tātad, ja jums ir finansiālas grūtības vai jums ir kāda finansiāla problēma, un jums ir nepieciešami līdzekļi, lai sāktu savu biznesu, vai arī jums ir jāmaksā rēķini ar jūsu izvēlēto ilgtermiņa un īstermiņa ilgumu, ar zemu procentu likmi 2% par katru atlīdzību privātpersonām un uzņēmumiem. Lūdzu sazinieties ar mums šodien pa e-pastu Adrese: (natwestloancompany321@gmail.com) Bībele saka (Lk. 11:10) Par visiem, kas lūdz saņemt; kas meklē meklēt; un tam, kas klauvē, durvis tiks atvērtas. Tāpēc neaizmirstiet šo iespēju, jo Jēzus ir tas pats vakar, šodien un uz visiem laikiem. Lūdzu, tas ir nopietni domājošs un Dievs baidoties no cilvēkiem Saņemt mūsu sirsnīgu sveicienu no Natwest aizdevuma uzņēmums, sazinieties ar mums šodien ar šo e-pastu: (natwestloancompany321@gmail.com)

    AtbildētDzēst
  11. Sveiki
    Tas ir informēt sabiedrību par to, ka Natwest aizdevumu kompānija ir atvērusi finansiālu iespēju, lai palīdzētu palīdzības cilvēkiem, piemēram, finansiālajai palīdzībai. Tātad, ja jums ir finansiālas grūtības vai jums ir kāda finansiāla problēma, un jums ir nepieciešami līdzekļi, lai sāktu savu biznesu, vai arī jums ir jāmaksā rēķini ar jūsu izvēlēto ilgtermiņa un īstermiņa ilgumu, ar zemu procentu likmi 2% par katru atlīdzību privātpersonām un uzņēmumiem. Lūdzu sazinieties ar mums šodien pa e-pastu Adrese: (natwestloancompany321@gmail.com) Bībele saka (Lk. 11:10) Par visiem, kas lūdz saņemt; kas meklē meklēt; un tam, kas klauvē, durvis tiks atvērtas. Tāpēc neaizmirstiet šo iespēju, jo Jēzus ir tas pats vakar, šodien un uz visiem laikiem. Lūdzu, tas ir nopietni domājošs un Dievs baidoties no cilvēkiem Saņemt mūsu sirsnīgu sveicienu no Natwest aizdevuma uzņēmums, sazinieties ar mums šodien ar šo e-pastu: (natwestloancompany321@gmail.com)

    AtbildētDzēst
  12. Es gribu ieteica Dr. ade kā labāko burvestību ritentiņš no Āfrikas, viņš ir labs un guanīna cilvēks, kurš palīdzēja man, man nāca pāri viņa liecības tiešsaistē un kā viņš palīdz cilvēkiem atvest savu mīļāko, sākumā es domāju, ka viņš bija viens no tiem scammer bet es decried izmēģināt, bet uz manu vislielāko pārsteigumu viņš labu darbu un mana mīlestība ir atpakaļ uz mani, kas dzīvo kopā kā viens. tas viss bija tāpēc, ka Dr ADE, jūs varat sazināties ar viņu šodien un saņemt savu problēmu atrisināta. Call/Whatsapp + 27740386124 vai e-pastu viņam: aoba5019@gmail.com.  

    AtbildētDzēst
  13. Sveiki, visi tur, es ceru, ka jums, puiši, viss ir kārtībā ??? Mani sauc Elodie Yannick kundze, es nāku no Beļģijas Lježas, pirms dažām nedēļām mani pārņēma slikta finansiālā situācija, un man vajadzēja steidzamu aizdevumu, lai samaksātu rēķinus un finansiāli atkal nostātos uz kājām, ņemot vērā pašreizējo finansiālo situāciju, mana banka atteicās man izsniegt aizdevumu, tāpēc man neatlika nekas cits kā meklēt aizdevumu bez ķīlas tiešsaistē, veicot pētījumu, es biju krāpniecības upuris, un es zaudēju gandrīz 1,250 eiro, un man bija lielākas nepatikšanas, un es gandrīz atteicās no cerībām saņemt aizdevumu, līdz atradu tiešsaistes ierakstu, un ziņa bija Melisas Nikolas kundzes no Kanzasas štatiem kopīga liecība, kas liecina par to, kā viņa dabūja 350,000.00 USD no Kathy Finance Inc. pa e-pastu: (kathyrichardfinance@hotmail.com) kontaktpersona kopīgoja ziņu, mans nenodrošinātā aizdevuma pieprasījums EUR 120,000.00 tika apstiprināts 48 stundu laikā pēc mana pieprasījuma, un viņu aizdevuma procentu likme ir 2%, mans aizdevums tika ieskaitīts manā bankas kontā bez jebkādas izlaiduma.

    Es vēlos izteikt dziļu pateicību un arī ieteikt aizdevuma meklētājiem būt ļoti modriem, jo ​​tur ir daudz krāpnieku, kuru vienīgais mērķis ir apkrāpt nevainīgos aizdevuma meklētājus, tāpēc jums, puiši, jābūt uzmanīgiem un modriem. tiem kam nepieciešams aizdevums, iesaku Kathy Finance Inc. Jūs varat sazināties ar uzņēmumu pa e-pastu: (kathyrichardfinance@hotmail.com)

    Paldies, ka izlasījāt manu liecību, novēlu jums veiksmi.

    Jūsu,
    Elodija Yannick.

    AtbildētDzēst
  14. Sveiki, visi tur, es ceru, ka jums, puiši, viss ir kārtībā ??? Mani sauc Elodie Yannick kundze, es nāku no Beļģijas Lježas, pirms dažām nedēļām mani pārņēma slikta finansiālā situācija, un man vajadzēja steidzamu aizdevumu, lai samaksātu rēķinus un finansiāli atkal nostātos uz kājām, ņemot vērā pašreizējo finansiālo situāciju, mana banka atteicās man izsniegt aizdevumu, tāpēc man neatlika nekas cits kā meklēt aizdevumu bez ķīlas tiešsaistē, veicot pētījumu, es biju krāpniecības upuris, un es zaudēju gandrīz 1,250 eiro, un man bija lielākas nepatikšanas, un es gandrīz atteicās no cerībām saņemt aizdevumu, līdz atradu tiešsaistes ierakstu, un ziņa bija Melisas Nikolas kundzes no Kanzasas štatiem kopīga liecība, kas liecina par to, kā viņa dabūja 350,000.00 USD no Kathy Finance Inc. pa e-pastu: (kathyrichardfinance@hotmail.com) kontaktpersona kopīgoja ziņu, mans nenodrošinātā aizdevuma pieprasījums EUR 120,000.00 tika apstiprināts 48 stundu laikā pēc mana pieprasījuma, un viņu aizdevuma procentu likme ir 2%, mans aizdevums tika ieskaitīts manā bankas kontā bez jebkādas izlaiduma.

    Es vēlos izteikt dziļu pateicību un arī ieteikt aizdevuma meklētājiem būt ļoti modriem, jo ​​tur ir daudz krāpnieku, kuru vienīgais mērķis ir apkrāpt nevainīgos aizdevuma meklētājus, tāpēc jums, puiši, jābūt uzmanīgiem un modriem. tiem kam nepieciešams aizdevums, iesaku Kathy Finance Inc. Jūs varat sazināties ar uzņēmumu pa e-pastu: (kathyrichardfinance@hotmail.com)

    Paldies, ka izlasījāt manu liecību, novēlu jums veiksmi.

    Jūsu,
    Elodija Yannick.

    AtbildētDzēst
  15. Sveiki, visi tur, es ceru, ka jums, puiši, viss ir kārtībā ??? Mani sauc Elodie Yannick kundze, es nāku no Beļģijas Lježas, pirms dažām nedēļām mani pārņēma slikta finansiālā situācija, un man vajadzēja steidzamu aizdevumu, lai samaksātu rēķinus un finansiāli atkal nostātos uz kājām, ņemot vērā pašreizējo finansiālo situāciju, mana banka atteicās man izsniegt aizdevumu, tāpēc man neatlika nekas cits kā meklēt aizdevumu bez ķīlas tiešsaistē, veicot pētījumu, es biju krāpniecības upuris, un es zaudēju gandrīz 1,250 eiro, un man bija lielākas nepatikšanas, un es gandrīz atteicās no cerībām saņemt aizdevumu, līdz atradu tiešsaistes ierakstu, un ziņa bija Melisas Nikolas kundzes no Kanzasas štatiem kopīga liecība, kas liecina par to, kā viņa dabūja 350,000.00 USD no Kathy Finance Inc. pa e-pastu: (kathyrichardfinance@hotmail.com) kontaktpersona kopīgoja ziņu, mans nenodrošinātā aizdevuma pieprasījums EUR 120,000.00 tika apstiprināts 48 stundu laikā pēc mana pieprasījuma, un viņu aizdevuma procentu likme ir 2%, mans aizdevums tika ieskaitīts manā bankas kontā bez jebkādas izlaiduma.

    Es vēlos izteikt dziļu pateicību un arī ieteikt aizdevuma meklētājiem būt ļoti modriem, jo ​​tur ir daudz krāpnieku, kuru vienīgais mērķis ir apkrāpt nevainīgos aizdevuma meklētājus, tāpēc jums, puiši, jābūt uzmanīgiem un modriem. tiem kam nepieciešams aizdevums, iesaku Kathy Finance Inc. Jūs varat sazināties ar uzņēmumu pa e-pastu: (kathyrichardfinance@hotmail.com)

    Paldies, ka izlasījāt manu liecību, novēlu jums veiksmi.

    Jūsu,
    Elodija Yannick.

    AtbildētDzēst
  16. Hei puiši, es gribētu pateikt lielu paldies LAPO MICRO FINANCE, kas man iedeva aizdevumu mana slimā bērna ārstēšanai. Es esmu tik priecīgs šodien tikties ar LAPO, sazinieties ar viņu pa Whatsapp +447868753778 vai e-pastu, ja jums nepieciešams steidzams aizdevums: lapofunding960@gmail.com

    AtbildētDzēst
  17. Sveiki visi, mani ir izkrāpuši tik daudzi uzņēmumi, kuri ir apgalvojuši, ka ir reāli aizdevēji, bet visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka viņi nav tādi, kādi viņi ir. Kamēr mans draugs nav iepazīstinājis mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru sazinājos, un veiksmīgi ieguvu aizdevumu no viņiem tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties, sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    WhatsApp +447868753778

    AtbildētDzēst
  18. Labdien, es tagad esmu tik laimīgs, jo šodien saņēmu savu aizdevumu 29 000 eiro apmērā no šī labā uzņēmuma LAPO pēc vairākām krāpniekiem no dažādiem krāpniekiem. Varat arī sazināties ar viņiem, ja jums ir nepieciešams ātrais kredīts, sazinieties ar viņiem tagad, izmantojot šo e-pastu: lapofunding960@gmail .com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst

  19. LABA DIENA, Es esmu šeit, lai sniegtu jums labas ziņas no PROF CINDY INVESTMENTS aizdevuma piedāvājuma, tukšām bankomātu kartēm un Bitcoin investīcijām. Vai esat mēģinājis iegūt īstu aizdevuma aizdevēju, es saņēmu savu biznesa aizdevuma summu €780,230.10 no prof. Sindijas Alberto PĒDĒJĀ NEDĒĻĀ, lai uzsāktu uzņēmējdarbību. Vai jums ir nepieciešama tukša bankomāta karte vai bitcoin, un, mēģinot to iegūt, ir radušās problēmas? Šeit ir Prof Cindy Investments tukšas bankomāta kartes piedāvājums, aizdevuma piedāvājums, Bitcoin/Recovery piedāvājums, kas ir viegli un par pieņemamu cenu pieejams, un tas var tikt piegādāts jums, gaidot 48 stundas pēc tam, kad esat veicis pasūtījumu no viņas pa e-pastu profcindyinvestments@hotmail.com

    MRS.CINDY INVESTMENTS PATIESI UZTICAMI TIEŠSAISTES PAKALPOJUMI INC@2023
    profcindyinvestments@hotmail.com

    AtbildētDzēst