piektdiena, 2008. gada 29. augusts

Ar ko tīrīt objektīvu?

Tagad, kad esam tikuši pie kāda objektīva, tad noteikti nepaies ne pāris sekundes, kā jau kāds uz tā būs atstājis savus speķainos pirkstu nospiedumus. Netīrs objektīvs vai netīrs filtrs var ietekmēt attēla kvalitāti. Protams, viens niecīgs puteklītis uz objektīva nebūs redzams bildē, jo tas atrodas pārāk tuvu priekšlēcai. Bet man pašam ir gadījies, ka fotogrāfijas iznāk miglainas pirkstu nospiedumu uz objektīva priekšlēcas dēļ. Lai no tā visa izvairītos un vienkārši un ātri notīrītu savu stroķi, tad iesaku lietot tādu produktu ko sauc par LENSPEN. Tas ir kā pildspalva, kuram ir divi galiņi. Ar vienu galiņu, kurš ir līdzīgs slotiņai, vispirms noslauka nost visus lielos un cietos draņķus, kas varētu skrāpēties tīrot objektīvu, un ar otru galiņu notīrām visus pirkstu nospiedumus nost.
Lenspen Latvijā ir nopērkams par apmēram 10 latviešu naudiņām, kas var mainīties no augstās inflācijas un valūtas kursiem. Noteikti iesaku arī lietot citus tīrāmos līdzekļus, kuri ir nopērkami foto veikalos, un noteikti izvēlies to, kas vislabāk strādā un kas pašam labāk patīk. Es lietoju lenspen un esmu ļoti apmierināts.


11 comments:

  1. Kur LV var taadu nopirkt ?!

    AtbildētDzēst
  2. Vai tu zini kādu profesionāli kas tīra objektīvus?

    AtbildētDzēst
  3. Uzmanibu !!

    Tas ir Aso ietaupijums un aizdevumu kreditešanas uznemums. ja jums ir nepieciešams kredits, lai personigo biznesu, vai jums ir nepieciešams kredits, lai nodzestu visu savu rekinu, ludzu sazinieties ar musu musu šeit e-pastu: lai iegutu vairak informacijas. Jusu informacijai, musu uznemums izsniedz aizdevumu 5% procentu likmi, ja Jums ir interese laipni noklut atpakal pie mums nekavejoties, lai sanemtu darits ar savu kredita parvedums apstiprinajuma dokuments ok.

    Sazinaties e-pasts: (finance_institute2015@outlook.com)

    Nevilcinieties piemerot.

    AIZDEVUMA AIZDEVUMU PLC

    AtbildētDzēst
  4. Sveiki, puiši, kā es saņēmu savu bijušo vīru ātri, Dr.Padman mīlēja pareizrakstības lietus tiešām darbojās! Mans vīrs pirms trim mēnešiem atstāja mani pie citas sievietes, un kopš tā laika mana dzīve ir piepildīta ar sāpēm un bēdām, jo ​​viņš bija mana pirmā mīlestība, ar kuru es pavadīju visu savu dzīvi. Mans draugs man teica, ka viņš redzēja dažus pareizrakstības runātāja, kura nosaukums ir Dr.Padman, liecības, ka viņš dažu dienu laikā var atgriezt mīļāko, es to iesmējos un sacīju, ka mani neinteresē, bet tāpēc, ka mans draugs mani mīlēja, viņa konsultējās ar lielo priesteri manā vārdā un ar lielāko pārsteigumu pēc 11 stundām vēlāk mans vīrs man pirmo reizi piezvanīja pēc trim mēnešiem, ka viņš man pietrūkst un ka viņam ir tik žēl par katru lietu, kuru viņš man lika pārdzīvot.Viņš ieradās atpakaļ pie manis, un tagad mēs esam laimīgi kopā. Es joprojām tam nespēju noticēt, jo tas ir ļoti neticami. Paldies Dr.Padman, ka atvedat manu mīļāko un arī manu jauko draugu, kurš iejaucās manā vārdā, jebkuram, kam varētu būt nepieciešama šī lieliskā Dr palīdzība, šeit ir e-pasta adrese: padmanlovespell@yahoo.com,
    varat arī viņam piezvanīt vai pievienot viņu vietnē Whats-app: 2348053823815,

    AtbildētDzēst
  5. Es gribu ieteica Dr. ade kā labāko burvestību ritentiņš no Āfrikas, viņš ir labs un guanīna cilvēks, kurš palīdzēja man, man nāca pāri viņa liecības tiešsaistē un kā viņš palīdz cilvēkiem atvest savu mīļāko, sākumā es domāju, ka viņš bija viens no tiem scammer bet es decried izmēģināt, bet uz manu vislielāko pārsteigumu viņš labu darbu un mana mīlestība ir atpakaļ uz mani, kas dzīvo kopā kā viens. tas viss bija tāpēc, ka Dr ADE, jūs varat sazināties ar viņu šodien un saņemt savu problēmu atrisināta. Call/Whatsapp + 27740386124 vai e-pastu viņam: aoba5019@gmail.com.  

    AtbildētDzēst
  6. Sveiki, mani sauc Jenna Rossi. Es vēlos dalīties savā apbrīnojamajā pieredzē ar lielāko burvestību Dr Ilekhojie, mans vīrs mani krāpis, un, kad es uzzināju, ka mums bija kautiņš, kas noveda pie tā, ka viņš aizpildīja šķiršanos, es raudāju un saslimu, kad es meklēju mīlestības pēdiņas tiešsaistē, es redzēju cilvēkus runājam par viņu un viņa lielisko darbu, kura lieta bija līdzīga manai, viņi atstāja savu kontaktinformāciju, es sazinājos ar viņu, un viņš man teica, lai neuztraucos, ka pēc 24 stundām viņš atcels šķiršanos un atgriezīsies pie manis pēc tam, kad es izdarīju visu, ko viņš man lika izdarīt, lai es par lielu pārsteigumu nākamās dienas vakarā, tas bija mans vīrs, viņš nometās ceļos, lūdzot mani pieņemt viņu atpakaļ, vēlreiz paldies Dr Ilekhojie, jūs patiešām esat man svētība, viņš var arī jums palīdzēt jūs! Ilekhojies sazinieties ar gethelp05@gmail.com vai zvaniet pa tālruni +2348147400259

    AtbildētDzēst
  7. Es dzīvoju un strādāju Lielbritānijā. Mana dzīve ir atgriezusies !!! Pēc 2 gadu pārtrauktajām laulībām mans vīrs atstāja mani ar diviem bērniem, es jutos kā to visu izbeigt, es gandrīz izdarīju pašnāvību, jo viņš mums neko neatstāja, es visu to emocionāli biju nomākta. Pateicoties lieliskam burvestību vadītājam Dr Ilekhojie, kuru es satiku tiešsaistē un kurš atgriezās pie manis vīru. Vienā uzticīgajā dienā, pārlūkojot internetu, es uzgāju vairākas liecības par Dr Ilekhojie. Daži cilvēki liecināja, ka viņš atgrieza savu bijušo mīļoto, daži liecināja, ka viņš atjauno dzemdi, izārstē vēzi un citas slimības. sazinieties ar Dr Ilekhojie gethelp05@gmail.com vai zvaniet pa tālruni +2348147400259

    AtbildētDzēst
  8. Sveiki puiši! mani sauc Elizabete Džeimss no slovēņu valodas. Pēc četriem laulības gadiem es zaudēju vīru citai sievietei. Mums bija jauka laulība, bet viņš uzsāka attiecības ar līdzstrādnieku, kurš viņu vajāja. Viņš dzīvo tālu no sava darba un atteicās ar mani runāt vai atgriezties mājās. Es biju tik izpostīta, un man bija grūti tikt galā. Es kļuvu ļoti noraizējusies un man vajadzēja palīdzību. Vienu dienu pārlūkojot internetu, es sastapos ar Marijas komentāru, kas ieteica Dr JAJA viņai palīdzēt atrisināt laulības problēmas, atjaunot izjukušās attiecības un tā tālāk. Tātad, es jutu, ka man vajadzētu viņu izmēģināt. Es sazinājos ar viņu, un viņš man uzrakstīja burvestību. Pēc 48 stundām mans vīrs pienāca pie manis un atvainojās par izdarītajām kļūdām un apsolīja to vairs nekad nedarīt. Kopš tā laika viss ir atgriezies normālā stāvoklī. Es un mana ģimene atkal dzīvojam laimīgi kopā. Paldies Dr JAJA. Ja jums ir nepieciešams burvestības ritinātājs, kas var uzrakstīt burvību, kas patiešām darbojas, iesaku jums sazināties ar viņu. Viņš jūs nepievils. Es jums 100% garantēju, ka viņš jums palīdzēs. Viņa e-pastu jajaspellcasterstemple1@gmail.com vai pievienojiet viņu vietnē whatsApp +79091598264 Paldies Dr.JAJA.

    AtbildētDzēst
  9. Sveiki visiem, esmu pazaudējis naudu tik daudziem uzņēmumiem, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka viņi nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst
  10. Spēcīgs burvestības ritenis, KAS MANU VĪRU ATGĀVEJA MANĀ DZĪVĒ PĒC VĒLS, KAD VIŅŠ MAN ATSTĀJA, WHATSAPP/VIBER: +2347054019402 VAI PA E-PASTA DRWALESPELLHOME@GMAIL.COM
    Sveiki, mani kolēģi, es vēlos izmantot šo mediju, lai pateiktos DR WALE, jo viņš atgrieza manu vīru. mans vīrs mani pameta savas bijušās draudzenes dēļ, kas viņam bija pirms apprecējās ar mani, tā man ir grūta situācija. Es piezvanīju un lūdzu, lai viņš atgriežas, viņš atteicās, viņš teica, ka vairs mani nemīl Es mēģināju visus iespējamos veidus, kā viņu atgūt. velti es par to pastāstīju savam draugam, un viņa man iedeva DR WALE kontaktpersonu, un es viņam WhatsApp izstāstīju savu problēmu, un viņš man pateica, ko darīt, un es to izdarīju, un viņš izteica mīlestības burvestību, kas dažu nedēļu laikā atgrieza vīru. Ja jums nepieciešama palīdzība, lai atgūtos kopā ar savu bijušo, tērzējiet ar DR WALE, izmantojot WhatsApp/Viber: +2347054019402 vai drwalespellhome@gmail.com

    AtbildētDzēst