trešdiena, 2008. gada 27. augusts

Nikon D90 spoguļ/foto/video kamera


Atlika tikai Canonam paziņot par jaunā 50D iznākšanu, kā Nikon uzreiz dodas straujā pretuzbrukumā ar savu "pusprofesionālās" klases spoguļkameru D90. Šī noteikti ir entuziastu un amatieru līmeņa fotocienītāja kamera, un tā viņa tiek arī reklamēta. Zem kapota šim jaunajam brīnumam ir 12.3 megapikseļu CMOS sensors ar nepilno DX formāta matricu. Matricas jūtība būs tradicionālā no 200-3200, un būšot arī paaugstinātā 6400. Laikam kā revolucionārāko lietu par šo kameru jāmin, ka ar to varēs ne tikai fotografēt, bet arī uzņemt video klipiņus. Ņemot vērā kameras kompakto izmēru, samērā lielo sensoru, kas nodrošinās teicamu kvalitāti sliktos gaismas apstākļos, un objektīvu arsenālu, tad šī kamera var kļūt par ļoti populāru modeli daudzu lietotāju vidū. Ja nākotnē ar šo te sistēmu nekas greizi nenoies, tad var gaidīt, ka ar visām spoguļkamerām, kas iznāks pēc 2008. gada, būs iespējams arī filmēt. Nikon jau to ir ieviesis, nākošais būs Canons, visticamāk pēc tam pievienosies Sony un pārejie brendi.

Pats es lietoju Canon sistēmu un esmu ļoti apmierināts ar to. Esmu ļoti priecīgs par Canon 50D, noteikti ieteikšu to kameru nākotnē visiem, kuri vēlēsies startēt nopietni fotografēšanas lauciņā, un uz Nikonu pārlēkt nemaz arī netaisos, ņemot vērā uzkrāto pieredzi strādājot ar šo brendu un arī tehniku. Ja es sāktu no nulles, tad es, protams, apsvērtu Nikon sistēmu un, iespējams, arī ņemtu to. Bet nu nevar zināt kā būtu, ja būtu!

http://www.nikon.lv/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru