svētdiena, 2008. gada 8. jūnijs

Pirmais publiskais raksts

Sveicināti. Mani sauc Ronalds, un es esmu fotogrāfs. Šo blogu izveidoju, lai informētu Jūs par manām aktivitātēm un iemācītu Jums šo to par fotografēšanu. Es vēl tikai mācos, tā kā manas bildes nav jāuztver pavisam nopietni, tāpat kā šis blogs. Man īsti nemaz nav skaidrs, kā šis blogs darbojas, bet gan jau es ar laiku iemācīšos. Šobrīd man ir tehniskas grūtības ar datoriem. Konkrēti problēmas ar cietajiem diskiem. Bet es ceru, ka drīz visas nedienas atrisināšu un tad jau turpināšu rakstīt kaut ko sakarīgāku. Viennozīmīgi nākamais solis manā fotografēšanas karjerā būs ļoti atbildīgs - pirmās mājaslapas izveidošana. Tā kā tad jau redzēs, kas būs. Lai Jums veicas!

Kurš skatās futbola eiropas čempionātu??? Es!!!!!! Baigi patīk un Jums arī iesaku! Piece Out!

1 komentārs:

  1. Labdien,
    Taisnība, cilvēki ir tie, kas tur, kas zina, kā nonākt glābšanas to līdzīgu, kad tie cieš. Šī Dame par
    nosaukums Ms. LYSE ir devusi man aizdevumu eur 250 000 bez manis sarežģīt uzdevumu līmenī dokumentus, kas nepieciešami bankām kredītu pieteikumi. Ja jums ir nepieciešams
    finanšu žēlastība ir tā ti šodien super tirgus stūra, tā ir mana pestītāja, un es tiešām nezinu, ko lai
    viņam tas ir iemesls, kāpēc es šodien nolēma liecināt tā labā, jūs varat sazināties ar mums pa e-pastu un sekot tā vadlīnijas, un jums būs apmierināti ar 48 stundas maksimāli .Es apstiprināts, un no šī brīža tas notika, ka jūs nepieciešama aizdevuma, lūdzu, sazināties ar viņu . Lai jums, kas ir nepieciešams, piemēram, man, jūs varat viņam uzrakstīt un izskaidrot viņam savu situāciju, tas var palīdzēt jums
    viņa e-pasts : lysemarie3@gmail.com

    AtbildētDzēst