trešdiena, 2008. gada 10. decembris

Žurnāls meitenēm AVENE, 1.-15. dec, 23/2008


Kam ir jānotiek, lai es sāktu pirkt meiteņu žurnālus? Tur ir jābūt iekšā manām bildēm. Šī mēneša žurnālā Avene ir viens atvērums pilns ar manis fotografētām bildēm. 3 interesantas frizūras. Tā kā ejiet un pērciet!!!!!
Fotogrāfijas tapušas sadarbībā ar Birutas Mageles Starptautisko stilistu skolas audzēknēm Viktoriju Kondrati, Katrīnu Budovsku un Renāti Meluti. Modeles no Zandas Krancmanes modeļu skolas. 

5 komentāri:

  1. kaka.........juus esat forshi

    AtbildētDzēst
  2. Visforšākais žurnāls Latvija!
    es būdama Jēkabpiliete to lasu un iesaku citiem lasīt!
    Es iesaku žurnāla Avenes veidotājiem vairāk piedāvāt SPECIĀL IZLAIDUMUS TESTI
    Rakstīja Anete Straume no Jēkabpils

    AtbildētDzēst
  3. sis zurnals ir perfekts tikai es nezinu ka vinai aizsutit vestuli

    AtbildētDzēst
  4. Superīgs žurnāls.
    Pati esmu modele.
    AR lielāko prieku kļūtu par žurnāla :AVENES: fotomodeli.
    Vai kāds zin kāda ir žurnālam :AVENE: mājaslapa ?

    AtbildētDzēst