sestdiena, 2009. gada 25. aprīlis

Bieds latviešu gaumē jeb "Nedēļas Bilde"

Nodomāju, ka šonedēļ vajadzētu kaut ko pamainīt mūsu pastāvīgajās tradīcijās un piedāvāt Jums kaut ko svaigāku, kaut ko tuvāku tautai! Tikko man bija jauka sarakste ar vienu mana "fanukluba biedru", un tas viss, ko viņš teica, man tā patikās, ka nolēmu ar to padalīties arī ar Jums. Ceru, ka Jums arī patiks tikpat daudz cik man.
Pirms iet bilde, teikšu, ka visi personāži ir īsti, taču viņu identitātes ir mainītas un viss ir balstīts uz reāliem notikumiem. Būtu pateicīgs par Jūsu komentāriem, tos var atstāt raksta beigās.
You Don't have Talant!

6 komentāri:

  1. Nedomāju, ka Tev vajadzētu , par šādiem tekstiem uztraukties. Ir cilvēki , kam vainu skauž vai kas ir vnk zemāk attīstītas personas un kurām patīk, citiem vnk sabojāt dienu.
    Neuzskatu , ka rakstītājs , vai rakstītāja, maz ko saprot no fotogrāfijām un talanta. Jebkurā gadījumā viss tas kā tas tika pasniegts tas vairāk izskatās , pec izmisīga centiena lai šo personu pamana ... Tā parasti dara 15 gadīgas meitenes un izliekas , ka sasodīti nopietnas un visu zin :)

    Mans personiskais viedoklis ir , ka Tavas bildes ir skaistas.. Un kautkas viņās ir kas aizķer...

    Iespējams, ka nevisi to pamana , jo katram ir sava gaume, bet nekad nevarētu pateikt, ka bildes ir sliktas.. Tās ir netikaj mīļas , bet ari interesantas.. :)

    Tākā, nesatraucies , es uzskatu , ka sev diena nav jābojā tikaj tādēļ , ka kāds kautko tādu ir uzrakstījis.. Un kā nekā arī kritika ir jāpieņem...

    P.s. Katrā lietā ir kautkas labs , pat šinī, Tev būs par vienu lieku pielūdzēju mazāk...

    Pasmaidi .. :) Ar cieņu Elizabete

    AtbildētDzēst
  2. Izlasot sos tik intelektuali zemos apvainojumus godigi sakot esmu sokets un galva maljas 100 domu, bet patiesiba nav verts par to spriest, jo sie vardi nav cienigi pat tik daudz, lai kads tos komentetu, lasitu un vispar pieverstu jebkadu uzmanibu.

    AtbildētDzēst
  3. Ja sakapīji naudiņu priekš 24-70, tas uzreiz nenozīmē to, ka esi kruts un talantīgs.

    AtbildētDzēst
  4. Žēl tādus cilvēkus, kam skauž. Mani konkurenti ko tik nedara ar mani (bet es nodarbojos mazliet citā sfērā), ko nesaka un pat draudē! Tādi draugi nav!

    AtbildētDzēst
  5. ''baigi jauko, gudro puisi''? ā, pag, tak ne jau par tavām fotogrāfijām te iet runa, autor :D

    AtbildētDzēst