otrdiena, 2012. gada 17. janvāris

bū-š promo fotostudija



28.01.2012 klubā "Pulkvedim Neviens Neraksta" notiks bū-š koncerts.
Daļa no video tapusi Ronalda Šulca fotostudijā.

Director - Ako Kurnosenko
2nd Director - Mareks Strods

2 komentāri:

  1. Labdien, esmu Maria Hooks, kas šobrīd dzīvo Dubajā. Šobrīd esmu atraitne ar četriem bērniem, un man bija iestrēdzis finanšu stāvoklis 2015. gada maijā, un man vajadzēja refinansēt un maksāt rēķinus. Es mēģināju meklēt aizdevumus no dažādām aizdevumu firmām, gan privātām, gan korporatīvām, bet nekad neesmu veiksmīgs, un lielākā daļa banku samazināja manu kredītu. Bet, tā kā Dievam tas būtu, es iepazīstināju ar Dieva sievieti ar privātā aizdevuma aizdevēju, kas devis manu aizdevumu 850 000 ASV dolāru apmērā, un šodien esmu uzņēmuma īpašnieks, un mani bērni šobrīd labi strādā, ja jums ir jāsazinās ar jebkuru uzņēmumu lūdzu, sazinieties ar Julie Jones kundzi pa e-pastu @ (juliejonesloancompany@yahoo.com). Piezīme: Šī lapa ir tulkoja mašīntulkošanas programmatūru, klikšķiniet šeit, lai iegūtu angļu valodas versiju. viņa nezina, ka es to daru, bet tagad esmu tik laimīga, ka es nolēmu ļaut cilvēkiem vairāk uzzināt par viņu un arī es vēlos, lai Dievs viņu svētī vairāk. Jūs varat sazināties ar viņu pa viņu pa pastu. juliejonesloancompany@yahoo.com vai caur whatsAPP (+234 808 604 3817)

    AtbildētDzēst